Kampanyalar

Kapat
Kapat

Yardıma İhtiyacım Var

Bu bilgilere neden ihtiyaç duyuyoruz?

Bu bilgilere seni daha yakından tanımak, işlemlerini hızlandırmak veya sana özel teklifler sunabilmek için ihtiyaç duyuyoruz.

İzinli pazarlama seçeneğini ne işe yarar?

İzinli pazarlama seçeneğini işaretleyerek kredi paketlerimiz ve sana özel tekliflerimizden haberdar olabilirsin.

Paylaşacağım cep telefon numarası bana ait olmak zorunda mı?

Cep telefonu numarasının sana ait olması önemlidir. Daha önceden tanımlamış olduğun bu numara, bir sonraki işlemlerinde güvenlik kontrolü için kullanılacaktır.

E-posta adresim neden önemli?

‘Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun' gereği, kredi başvuruların esnasında onayladığın tüm sözleşmelerinin birer örneği e-posta adresine gönderilecektir.

SMS onay kodu ne işe yarar?

Sana SMS olarak gönderilen X haneli “SMS Onay Kodu” işlemlerinin güvenli bir şekilde gerçekleştirilmesini sağlar.

Cep telefonum yanımda değil, ne yapmalıyım?

Güvenliğin bizim için önemlidir. Cep telefonun yanında olduğunda işlemi tekrar deneyebilir, sana özel tekliflerimizden yararlanabilirsin.

SMS gelmedi ne yapacağım ?

Sistemimizde bir sorun olması durumunda hata mesajı almış olman gerekmektedir. Bu uyarı ile karşılaşmadıysan, SMS'i tekrar gönderebilir ya da cep telefon numaranı kontrol edip işlemi yeniden başlatabilirsin.

Farklı bir tutar ve/veya taksit sayısı istediğimde ne yapmalıyım?

N Kolay Kredi, bize iletmiş olduğun bilgiler sonucunda sana en uygun tutar ve taksit sayılarını sunmaktadır. Farklı bir tutar ve/veya taksit sayısı talebinde bulunmak istersen ana sayfamıza dönebilir, talep ettiğin tutarı ve taksit sayısını tekrar seçerek yeni bir teklif alabilirsin.

Sözleşmeleri nasıl saklayabilirim?

Bize ilettiğin ve onayladığın her dökümanı başvurun sonrasında mail yoluyla seninle yeniden paylaşacağız. Dilersen, sözleşme alanının yanında bulunan “indir” linkine tıklayarak dökümanlarını PDF formatında indirip saklayabilirsin.

Yarım kalan başvuruma aynı şartlarla devam edebilir miyim?

Tabii ki. Başvurun önceki teklif ve fırsatlarıyla devam ediyor. İster devam edebilir, istersen de yeni bir başvuruda bulunabilirsin.

Yarım kalan başvurum ne zaman iptal edilecek?

Yarım kalan başvuruların sistemimizde başvuru durumuna göre maksimimum 30 gün muhafaza edilmektedir. Bu sürenin ardından başvurun otomatik olarak iptal edilir.

KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU BİLGİLENDİRME NOTU

Kişisel verilerin işlenmesinde başta özel hayatın gizliliği olmak üzere kişilerin temel hak ve özgürlüklerini korumak ve kişisel verileri işleyen gerçek ve tüzel kişilerin yükümlülükleri belirlemek amacıyla 7 Nisan 2016 tarihli ve 29677 Sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) hususunda veri sorumlusu sıfatıyla Aktif Yatırım Bankası A.Ş. olarak sizleri bilgilendirmek isteriz.

Kişisel verilerin işlenme amaçları ve hukuki sebepleri: Bankacılık Kanunu ve diğer mevzuat kapsamında her türlü ürün ve hizmetlerde kullanılmak; işlem sahibinin bilgilerini tespit için kimlik, adres ve diğer gerekli bilgileri kaydetmek; elektronik kanallar veya kağıt ortamında işleme dayanak olacak tüm kayıt ve belgeleri düzenlemek; mevzuat, BDDK, SPK TCMB ve diğer otoritelerce öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uymak; talep edilen / diğer bankamız ürünlerini, hizmetlerini ve kampanyalarını sunabilmek ve akdettiğiniz ve/veya akdettiğimiz sözleşmenin gereğini yerine getirmektir.

Yukarıda belirtilen amaçlarla, kişisel verilerin aktarılabileceği kişi / kuruluşlar: Bankacılık Kanunu ve diğer mevzuat hükümlerinin izin verdiği kişi veya kuruluşlar; bunlarla sınırlı olmamak üzere 5411 sayılı Bankacılık Kanunu madde 73 / 4’te sayılan finansal kuruluşlar ile diğer 3. kişiler; BDDK, SPK, TCMB gibi kamu tüzel kişileri; ana hissedarımız, doğrudan / dolaylı yurtiçi / yurtdışı iştiraklerimiz; bankacılık faaliyetlerimizi yürütmek üzere hizmet aldığımız, işbirliği yaptığımız, program ortağı kuruluşları, yurtiçi / yurtdışı bankalar ve diğer 3. kişilerdir. Özetle tarafınızın açık rızası bulunması halinde ve/veya ilgili mevzuatın izin verdiği durumlarda kişisel verileriniz 3. kişilere açıklanabilecek / aktarılabilecektir.

Kişisel verilerin toplanma yöntemi; Genel Müdürlük, Şubeler, kiosklar, ATM’ler, internet şubesi, Bankaların Destek Hizmeti Almalarına İlişkin Yönetmelik gereğince Bankamızın hizmet aldığı kuruluşlarca ve çağrı merkezi gibi kanallar aracılığıyla kişisel verileriniz sözlü, yazılı veya elektronik ortamda toplanabilir.

Kanun’un 11. maddesi gereği haklarınız; Bankamıza başvurarak, 07.10.2016 tarihi itibariyle kişisel verilerinizin; a) işlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, ç) yurt içinde / yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme, d) eksikveya yanlış işlenmiş olması halinde düzeltilmesini isteme, e) Kanunu’nun 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini veya yok edilmesini isteme, f) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, g) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, ğ) kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.