Güvenli Kullanım İçin İpuçları

Kart Numarası: Bankamız N Kolay Kart müşterilerinin sahip oldukları kartlarına özel numaradır.

Şifre: N Kolay Kartınızın şifresidir.

SMS Güvenlik Şifresi (OTP): N Kolay Kredi başvurularında kayıtlı cep telefonunuza ulaşan SMS Güvenlik Şifresi’nin girilmesi gerekmektedir. Her giriş denemesinde farklı bir şifre gönderimi yapılacaktır. Eğer şifreniz telefonunuza ulaşmazsa, telefonunuzun mesaj hafızasının dolu olmadığını ve kapsama alanı içinde bulunduğunu kontrol ettikten sonra, yeniden şifre talep edebilirsiniz. Şifre konusunda hala sorun yaşıyorsanız 0850 724 30 50’yi arayarak N Kolay Kredi İletişim Merkezi ile görüşebilirsiniz.

N Kolay Kredi web sitesi üzerinden yaptığınız başvurularda gönderdiğiniz tüm bilgiler SSL protokolüyle gönderilmeden önce otomatik olarak şifrelenir ve sadece doğru alıcı tarafından deşifre edilebilir, bu işlem sayesinde her iki tarafta da doğrulama yapılarak bilgilerin gizliliği ve bütünlüğü korunur.

Müşterilerin elektronik bankacılık kanalları ile gerçekleştirdikleri aktivitelerin kayıtları yasalar ve N Kolay Kredi güvenlik politikaları doğrultusunda N Kolay Kredi tarafından saklanmaktadır.

Müşterilerimizin bilgisayarlarını kullandıkları anda ekranlarına bakan bir kişinin şifre bilgilerini görmesini engellemek amacıyla, kullanıcıların başlattıkları işlemler boyunca şifreler hiçbir zaman ekran üzerinde görünmemekte ve ekrana yıldız simgesi ile maskelenerek yansımaktadır.

N Kolay Kredi, müşterilerinden aşağıda örnekleri bulunan gizli müşteri bilgilerini hiçbir şekilde e-posta aracılığıyla talep etmemektedir:

  • Doğum Tarihi, Cep Telefonu, İletişim Bilgileri gibi kişisel bilgileri, Kredi Kartı Bilgileri, İnternet/Telefon Bankacılığı Şifre veya Parolaları.

    Bu tip sahte e-postalarda yer alan linkleri açmamanız, talep edilen bilgileri kesinlikle vermemeniz ve en kısa sürede N Kolay Kredi’ye haber vermeniz, olası dolandırıcılık eylemlerine maruz kalmamanız için çok önemlidir.

İnternet bankacılığı hizmetlerinden faydalanırken, kullanıldığınız bilgisayarınızın;

  • Ortak kullanılan bir bilgisayar olmamasına dikkat ediniz.
  • Yazılımının lisanslı olmasına dikkat ediniz.
  • İşletim sistemi ve web tarayıcısı güncellemelerinin yapılmış olduğundan emin olunuz.
  • Anti-Virüs programlarının çalışır vaziyette olduğundan ve periyodik olarak virüs taraması yapıldığından emin olunuz.
  • Güvenlik duvarı (firewall) aktif olduğundan emin olunuz.
  • Ayrıca,
  • Sadece güvenliğinden emin olduğunuz bilgisayarlardan işlem yapınız.
  • İnternet Şubemize herhangi bir linke tıklamadan, adres çubuğuna www.nkolaykredi.com yazarak ulaşınız.
  • Sohbet ortamlarında kimlik bilgileri, kredi kartı bilgileri gibi bilgileri kesinlikle vermeyiniz.
  • Kendinizi tanıtarak (Kullanıcı adı-Parola vs.) girdiğiniz sitelerden çıkış yaparken mutlaka güvenli çıkışı fonksiyonunu kullanınız ardından internet tarayıcınızı kapatınız.
  • Bilmediğiniz kişilerden gelen e-postalarınızı açmayınız, dosyaları kabul etmeyiniz.
  • Bilgisayarınıza kişisel bilgilerinizi ve gizli bilgilerinizi kaydetmeyiniz.
  • İşiniz bittiği zaman bilgisayarınızdan işlem geçmişini temizlemek için Geçici İnternet Dosyaları klasörünün içeriğini siliniz.
Geçiçi internet dosyalarını silmek için;
  • Windows 7 ve Windows Vista için,
    1. Başlat'ı tıklatın, Denetim Masası'nı tıklatın, Ağ ve Internet'i tıklatın ve sonra Internet Seçenekleri'ni tıklatın.
    2. Genel sekmesini ve ardından Gözatma geçmişi altında Sil'i tıklatın.
    3. Tümünü sil'i tıklatın, bu bilgileri silmek istediğiniz onaylamak için Evet'i tıklatın ve sonra Tamam'ı tıklatın.

    Windows'un önceki sürümleri için,
    1. Tüm Windows Gezgini pencerelerinden çıkın.
    2. Başlat'ı tıklatın, Denetim Masası'nı tıklatın ve sonra Internet Seçenekleri'ni çift tıklatın.
    3. Genel sekmesinde, Temporary Internet Files altında Dosya Sil'i tıklatın.
    4. Dosyaları Sil iletişim kutusunda, Tüm çevrimdışı içeriği sil onay kutusunu tıklatıp seçin.
    5. Tamam'ı iki kez tıklatın.
Kapat

Yardıma İhtiyacım Var

Bu bilgilere neden ihtiyaç duyuyoruz?

Bu bilgilere seni daha yakından tanımak, işlemlerini hızlandırmak veya sana özel teklifler sunabilmek için ihtiyaç duyuyoruz.

İzinli pazarlama seçeneğini ne işe yarar?

İzinli pazarlama seçeneğini işaretleyerek kredi paketlerimiz ve sana özel tekliflerimizden haberdar olabilirsin.

Paylaşacağım cep telefon numarası bana ait olmak zorunda mı?

Cep telefonu numarasının sana ait olması önemlidir. Daha önceden tanımlamış olduğun bu numara, bir sonraki işlemlerinde güvenlik kontrolü için kullanılacaktır.

E-posta adresim neden önemli?

‘Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun' gereği, kredi başvuruların esnasında onayladığın tüm sözleşmelerinin birer örneği e-posta adresine gönderilecektir.

SMS onay kodu ne işe yarar?

Sana SMS olarak gönderilen X haneli “SMS Onay Kodu” işlemlerinin güvenli bir şekilde gerçekleştirilmesini sağlar.

Cep telefonum yanımda değil, ne yapmalıyım?

Güvenliğin bizim için önemlidir. Cep telefonun yanında olduğunda işlemi tekrar deneyebilir, sana özel tekliflerimizden yararlanabilirsin.

SMS gelmedi ne yapacağım ?

Sistemimizde bir sorun olması durumunda hata mesajı almış olman gerekmektedir. Bu uyarı ile karşılaşmadıysan, SMS'i tekrar gönderebilir ya da cep telefon numaranı kontrol edip işlemi yeniden başlatabilirsin.

Farklı bir tutar ve/veya taksit sayısı istediğimde ne yapmalıyım?

N Kolay Kredi, bize iletmiş olduğun bilgiler sonucunda sana en uygun tutar ve taksit sayılarını sunmaktadır. Farklı bir tutar ve/veya taksit sayısı talebinde bulunmak istersen ana sayfamıza dönebilir, talep ettiğin tutarı ve taksit sayısını tekrar seçerek yeni bir teklif alabilirsin.

Sözleşmeleri nasıl saklayabilirim?

Bize ilettiğin ve onayladığın her dökümanı başvurun sonrasında mail yoluyla seninle yeniden paylaşacağız. Dilersen, sözleşme alanının yanında bulunan “indir” linkine tıklayarak dökümanlarını PDF formatında indirip saklayabilirsin.

Yarım kalan başvuruma aynı şartlarla devam edebilir miyim?

Tabii ki. Başvurun önceki teklif ve fırsatlarıyla devam ediyor. İster devam edebilir, istersen de yeni bir başvuruda bulunabilirsin.

Yarım kalan başvurum ne zaman iptal edilecek?

Yarım kalan başvuruların sistemimizde başvuru durumuna göre maksimimum 30 gün muhafaza edilmektedir. Bu sürenin ardından başvurun otomatik olarak iptal edilir.

KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU BİLGİLENDİRME NOTU

Kişisel verilerin işlenmesinde başta özel hayatın gizliliği olmak üzere kişilerin temel hak ve özgürlüklerini korumak ve kişisel verileri işleyen gerçek ve tüzel kişilerin yükümlülükleri belirlemek amacıyla 7 Nisan 2016 tarihli ve 29677 Sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) hususunda veri sorumlusu sıfatıyla Aktif Yatırım Bankası A.Ş. olarak sizleri bilgilendirmek isteriz.

Kişisel verilerin işlenme amaçları ve hukuki sebepleri: Bankacılık Kanunu ve diğer mevzuat kapsamında her türlü ürün ve hizmetlerde kullanılmak; işlem sahibinin bilgilerini tespit için kimlik, adres ve diğer gerekli bilgileri kaydetmek; elektronik kanallar veya kağıt ortamında işleme dayanak olacak tüm kayıt ve belgeleri düzenlemek; mevzuat, BDDK, SPK TCMB ve diğer otoritelerce öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uymak; talep edilen / diğer bankamız ürünlerini, hizmetlerini ve kampanyalarını sunabilmek ve akdettiğiniz ve/veya akdettiğimiz sözleşmenin gereğini yerine getirmektir.

Yukarıda belirtilen amaçlarla, kişisel verilerin aktarılabileceği kişi / kuruluşlar: Bankacılık Kanunu ve diğer mevzuat hükümlerinin izin verdiği kişi veya kuruluşlar; bunlarla sınırlı olmamak üzere 5411 sayılı Bankacılık Kanunu madde 73 / 4’te sayılan finansal kuruluşlar ile diğer 3. kişiler; BDDK, SPK, TCMB gibi kamu tüzel kişileri; ana hissedarımız, doğrudan / dolaylı yurtiçi / yurtdışı iştiraklerimiz; bankacılık faaliyetlerimizi yürütmek üzere hizmet aldığımız, işbirliği yaptığımız, program ortağı kuruluşları, yurtiçi / yurtdışı bankalar ve diğer 3. kişilerdir. Özetle tarafınızın açık rızası bulunması halinde ve/veya ilgili mevzuatın izin verdiği durumlarda kişisel verileriniz 3. kişilere açıklanabilecek / aktarılabilecektir.

Kişisel verilerin toplanma yöntemi; Genel Müdürlük, Şubeler, kiosklar, ATM’ler, internet şubesi, Bankaların Destek Hizmeti Almalarına İlişkin Yönetmelik gereğince Bankamızın hizmet aldığı kuruluşlarca ve çağrı merkezi gibi kanallar aracılığıyla kişisel verileriniz sözlü, yazılı veya elektronik ortamda toplanabilir.

Kanun’un 11. maddesi gereği haklarınız; Bankamıza başvurarak, 07.10.2016 tarihi itibariyle kişisel verilerinizin; a) işlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, ç) yurt içinde / yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme, d) eksikveya yanlış işlenmiş olması halinde düzeltilmesini isteme, e) Kanunu’nun 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini veya yok edilmesini isteme, f) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, g) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, ğ) kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.